Ponieważ COVID-19 narzucił dystans społeczny / fizyczny zarówno firmom, jak i osobom fizycznym, firmy szukają rozwiązań cyfrowych, które umożliwią bezkontaktowy handel i pracę zdalną w czasie globalnej pandemii. Chatboty podczas pandemii są odpowiedzią na wiele wyzwań związanych z epidemią, poczynając ...

Postanowiłem wrócić do wpisów, w których pokażę Wam jak można tworzyć chatboty w różnych dostępnych narzędziach. Po przerwie zaczniemy od chatbota przeznaczonego dla restauracji, którego stworzymy razem w Chatfuel. Przypomnę, że już kiedyś zacząłem pisać tego typu artykuły. Tu możecie ...

Dzisiaj postanowiłem przyjrzeć się nowej integracji od Dialogflow - Dialogflow Messenger, która umożliwia osadzenie agenta, jako widget chatu na stronie internetowej. Przyznam szczerze, że trochę brakowało mi tej opcji, do tego stopnia, że zrobiłem research rozwiązań, które pozwalają osadzić bota ...

Dzisiejszy wpis będzie w formie poradnika. Dość częstym zastosowaniem chatbotów jest odciążenie obsługi klienta lub wyeliminowanie konieczności odpowiadania na te same zagadnienia w kółko przez agentów. Jednym z takich zagadnień jest umówienie spotkania. Możemy sobie łatwo wyobrazić chatbota, którego jednym ...

Ostatnio miałem potrzebę osadzenia bezpośrednio na stronie prostego chatbota stworzonego w Dialogflow. Wymagania były takie, aby widget chatu pojawiał się na dole strony po wejściu użytkownika na nią. Postanowiłem więc zgłębić temat, zrobić mały research i sprawdzić jak można zintegrować ...