Biedronka również planuje wdrożenie chatbota

Biedronka planuje wdrożenie chatbota

Zadeklarowałem się dawać Wam znać o ciekawych wdrożeniach botów i AI, więc trudno ominąć tę informację – Biedronka planuje wdrożenie VR oraz chatbota. Póki co testy przeprowadzane są na kilku wybranych sklepach. Informacje na ten temat znajdziecie w prawie każdym większym portalu informacyjnym, dlatego ja się ograniczę do skrótu, aby nie przepisywać po raz kolejny tego samego. Na dole znajdziecie link do przykładowego całego artykułu.

Biedronka planuje wdrożenie chatbota
Zdjęcie pochodzi ze strony https://spidersweb.pl

Czemu ma służyć Wirtualna Rzeczywistość w ich przypadku? Będzie wykorzystywana do szkolenia z wypieków pieczywa. Pracownik podczas szkolenia przechodził będzie przez 3 etapy:

  • instruktaż, który krok po kroku przeprowadza go przez cały proces wypieku pieczywa, łącznie z obsługą pieca czy dobrymi zasadami higienicznymi;
  • samodzielne wypiekanie, podczas którego system na bieżąco daje informację zwrotną na temat poprawności działań;
  • sprawdzenie umiejętności – w tym procesie informacja zwrotna w całości pokazywana jest dopiero na zakończenie.

To nie koniec innowacji. Na pracowników czekać będzie też chatbot, który będzie pomagał pracownikom w odpowiedziach na wewnętrzne pytania, np. o ofert programów wsparcia. Niestety póki co to jedyna informacja i nie wiadomo jak to ma dokładnie wyglądać, ale warto odnotować, że kolejna wielka firma widzi zalety wykorzystania chatbotów w biznesie.

Więcej informacji możecie znaleźć TUTAJ.