Kolejna seria „O chatbotach” przynosi kolejne rodzaje chatbotów. Tym razem przedstawimy chatboty ecommercowe, czyli linki do artykułów i wpisów im poświęconym. Jakie korzyści płyną z chatbotów w branży ecommerce? Jak chatboty mogą pomóc w sprzedaży? Jakie boty powstały i czy osiągnęły sukces? Tego dowiesz się z poniższych linków.
Linki na dziś:
- How Chatbot integration benefits e-commerce retailers Anastasia Morozova – jakie są zalety wdrożenia chatbota w branży ecommerce
- 10 Ecommerce Brands Succeding with Chatbots – przykłady chatbotów, które osiągnęły sukces
- 5 (And More) Ways Messenger Chatbots Can Improve Ecommerce Performances – kolejne argumenty za wprowadzeniem bota do branży ecommerce
- Everything You Need to Know About Chatbots in Ecommerce – zastosowanie chatbotów w branży handlowej
- 5 Awesome Use Cases of Chatbots in Ecommerce – przykłady zastosowań botów w branży ecommerce
Zbiór linków z zeszłego tygodnia znajdziecie TUTAJ.
Komentarz